платежі
по 200 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта ПриватБанк
платежі
по 133 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
- Безкоштовно при замовлення від 1000 грн.
- Безкоштовно при замовлення від 1000 грн.
Опис продукту
1. Наявність кредитної картки від Монобанку
2. Доступний кредитний ліміт за сервісом "Оплата частинами"
3. Перший платіж буде списаний у день оформлення
Не є клієнтом банку, переходьте за посиланням
платежі
по 200 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта ПриватБанк
платежі
по 133 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
🌟 АКЦІЯ ДО 31.12.2023: НАКОПИЧУЙ ЗНИЖКИ З КОЖНОЮ ПОКУПКОЮ! 🌟 |
💰 Як стати учасником: |
1. Авторизуйтесь на нашому сайті. |
2. Отримуйте доступ до непередбаченого світу вигідних пропозицій. |
Область застосування | У сервісному центрі |
---|---|
Тип послуги | Налаштування |
- від 80 грн. Безкоштовно на відділення при замовлення від 1000 грн.
- від 50 грн. Безкоштовно на відділення при замовлення від 1000 грн.
Доставка за адресою будь-яким перевізником за рахунок отримувача
* Акція "Безкоштовна доставка на відділення" - обмежена часом проведення акції до 31.12.2023
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 24 місяців, в залежності від сервісної політики виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон «Інтернет-магазину 5G.IN.UA».
Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).
Головна мета цієї послуги - зберегти Ваш час!
Що входить до послуги?
Загальні засади та умови:
УВАГА! З моменту надання послуг із налаштування обладнання Сертифікат поверненню не підлягає.
Основні питання:.
Скільки разів можна скористатися сервісом?
Перше основне налаштування здійснюється один раз. Однак протягом 30 днів після налаштування ви можете звертатися до техпідтримки з будь-яких питань, пов'язаних з роботою обладнання та його використання.